JSME ZAČÍNAJÍCÍ neziskovka
Zajistíme za vás všechny potřebné registrace u úřadů.
Nastavíme vaše účetnictví od počátku tak, aby dávalo správné výstupy pro řízení
Nastavíme reporty pro interní potřeby i pro vaše donory
Jak spolupráce probíhá?
Vyptáme se
na základní činnosti a strukturu vaší organizace.
Poté vysvětlíme
souvislosti s finančním managementem a daněmi.
Prověříme
vaše potřebné registrace u státních institucí.
Nastavíme
spolupráci - formu předávání podkladů a termíny plnění obou stran.
Správně vedeme
účetnictví a řádně plníme vaše účetní a daňové povinnosti.
Věnujte se svému byznysu!
Účetnictví a administrativu nechte na nás.
Za vaše účetnictví přebíráme zodpovědnost.
Naši spokojení klienti
Účetnictví pro neziskovky je pro nás parťákem, na kterého se můžeme vždy spolehnout. Kromě běžných účetních služeb nám pomáhají s finančním řízením a kontrolními mechanismy. Vždy rychle reagují a proaktivně přicházejí s řešeními ve prospěch organizace, což je pro nás zásadní pro náš zdravý růst.
EDUin zatím nemá dostatečně silný backoffice tým včetně vlastního finančního manažera, a proto je pro nás klíčové mít pro finanční management spolehlivého partnera. Péči o naši oprganizaci ze strany Účetnictví pro neziskovky bych přirovnal bez jakékoliv pochybnosti ke službě privátního bankovnictví. Osobní, profesionální a na důvěře postavená komunikace i servis. V českém nezisku už jsem…
S týmem “Účetnictví pro neziskovky” se nám výborně pracuje. Jsou to profíci, svoji práci rozumí, jsou dobří a flexibilní v komunikaci. Rádi se učí i novým věcem a jako bonus se vždy zajímají o podstatu našich činností. To vše dělá člověku radost pracovat s nimi jako s parťáky a nejen jako s dodavateli.
Vřele doporučujeme! Výborná a rychlá komunikace, profesionálně odvedená práce a k tomu individuální přístup. Velmi oceňujeme ochotu a proaktivní hledání nejefektivnějších a nejekonomičtějších řešení.
“Oceňuji profesionalitu služeb, srozumitelnost informací a schopnost vše rychle vyřešit. Dostávám reálná data, podle kterých se můžu dobře rozhodovat. Osobně mi to vyhovuje. Přesahy jdou i mimo finance. V tom je pro mě spolupráce cenná.”
V řízení organizace mám v zádech poprvé partnera, o kterého se mohu opřít. Moc si vážím toho, že lidé v Aisisu odvádí spolehlivou a profesionální práci, a v případě potřeby poradí i nad rámec svěřených oblastí řízení. která je často až za rámcem jejich kompetencí. Děkuji Aisisu za zlepšení orientace ve finančním vedení účetnictví a…
Se službami Aisis jsme maximálně spokojeni. Za dva roky, kdy její pracovníci mají naši organizaci pod svými křídly, jsme se přesvědčili, že jsou naprosto úžasní – mimořádně vstřícní a příjemní, pracují rychle a bez chyb. Vždy se vším ochotně a dobře poradí. Jsme moc rádi, že jsme si vybrali právě Aisis.
Správně účtovat je naše povinnost ze zákona. My však bezchybné účetnictví vnímáme hlavně jako nástroj úspěšného rozvoje naší společnosti. Proto máme AISIS.
Se zvyšující se náročností finančního řízení a vedení účetnictví jsme začali před několika lety intenzivně vnímat potřebu spojení finančního řízení a účetnictví. Hledali jsme odborníky na neziskovky a narazili na Účetnictví pro neziskovky. Ti nejenže splnili naše představy o odborné kvalitě finančního řízení a vedení účetnictví, ale v průběhu naší spolupráce předčili naše očekávání<!--more Více…
Vzhledem k postupnému růstu naší společnosti a s tím spojené složitosti multizdrojového financování, jsme hledali někoho, kdo by nám pomohl zajistit přehlednost a hlavně správnost celého procesu. Ve firmě AISIS jsme našli spolehlivého partnera, který si vždy najde čas na zodpovězení dotazů a pomůže s vyřešením. Veškeré dokumenty a podklady jsou vždy včas a precizně…