Proč je změna účetního
ve spolupráci s “Účetnictví pro neziskovky” snadná?
Odřídíme celý proces změny
Zkontrolujeme výstupy od dosavadního účetního
Nastavíme naši vzájemnou spolupráci
Jak spolupráce probíhá?
Ukážeme vám
že změna dodavatele účetních služeb může přinést obrovská pozitiva pro vaši organizaci.
Vysvětlíme
všechny možné komplikace změny účetního a způsoby jak je společně ošetřit.
Poskytneme manuál
kdy a co od účetního chtít krok po kroku. Nebo za vás odřídíme celý proces změny včetně komunikace se současným dodavatelem účetnictví.
Zkontrolujeme
všechny podklady a výstupy od končícího účetního.
Pokud uvidíme chyby
navrhneme jejich vyřešení. Samozřejmě ve spolupráci s daňovými experty tak, abychom minimalizovali rizika a sankce pro vaši organizaci.
E- BOOK, který Vás provede změnou účetního ZDARMA!
Možná nejste spokojeni se svým dodavatelem, či zaměstnancem, který má na starosti vaše účetnictví. Pokud uvažujete o změně, nabízíme vám návod, který vám tento nepříjemný proces pomůže zvládnout.
Výhody:- Zjistíte jak poznat dobrého účetního
- Odpověď na otázku kdy a jak je vhodné účetního měnit
- Získáte kompletní seznam výstupů od stávajícího účetního, které budete potřebovat
Naši spokojení klienti
Účetnictví pro neziskovky je pro nás parťákem, na kterého se můžeme vždy spolehnout. Kromě běžných účetních služeb nám pomáhají s finančním řízením a kontrolními mechanismy. Vždy rychle reagují a proaktivně přicházejí s řešeními ve prospěch organizace, což je pro nás zásadní pro náš zdravý růst.
EDUin zatím nemá dostatečně silný backoffice tým včetně vlastního finančního manažera, a proto je pro nás klíčové mít pro finanční management spolehlivého partnera. Péči o naši oprganizaci ze strany Účetnictví pro neziskovky bych přirovnal bez jakékoliv pochybnosti ke službě privátního bankovnictví. Osobní, profesionální a na důvěře postavená komunikace i servis. V českém nezisku už jsem…
S týmem “Účetnictví pro neziskovky” se nám výborně pracuje. Jsou to profíci, svoji práci rozumí, jsou dobří a flexibilní v komunikaci. Rádi se učí i novým věcem a jako bonus se vždy zajímají o podstatu našich činností. To vše dělá člověku radost pracovat s nimi jako s parťáky a nejen jako s dodavateli.
Vřele doporučujeme! Výborná a rychlá komunikace, profesionálně odvedená práce a k tomu individuální přístup. Velmi oceňujeme ochotu a proaktivní hledání nejefektivnějších a nejekonomičtějších řešení.
“Oceňuji profesionalitu služeb, srozumitelnost informací a schopnost vše rychle vyřešit. Dostávám reálná data, podle kterých se můžu dobře rozhodovat. Osobně mi to vyhovuje. Přesahy jdou i mimo finance. V tom je pro mě spolupráce cenná.”
V řízení organizace mám v zádech poprvé partnera, o kterého se mohu opřít. Moc si vážím toho, že lidé v Aisisu odvádí spolehlivou a profesionální práci, a v případě potřeby poradí i nad rámec svěřených oblastí řízení. která je často až za rámcem jejich kompetencí. Děkuji Aisisu za zlepšení orientace ve finančním vedení účetnictví a…
Se službami Aisis jsme maximálně spokojeni. Za dva roky, kdy její pracovníci mají naši organizaci pod svými křídly, jsme se přesvědčili, že jsou naprosto úžasní – mimořádně vstřícní a příjemní, pracují rychle a bez chyb. Vždy se vším ochotně a dobře poradí. Jsme moc rádi, že jsme si vybrali právě Aisis.
Správně účtovat je naše povinnost ze zákona. My však bezchybné účetnictví vnímáme hlavně jako nástroj úspěšného rozvoje naší společnosti. Proto máme AISIS.
Se zvyšující se náročností finančního řízení a vedení účetnictví jsme začali před několika lety intenzivně vnímat potřebu spojení finančního řízení a účetnictví. Hledali jsme odborníky na neziskovky a narazili na Účetnictví pro neziskovky. Ti nejenže splnili naše představy o odborné kvalitě finančního řízení a vedení účetnictví, ale v průběhu naší spolupráce předčili naše očekávání<!--more Více…
Vzhledem k postupnému růstu naší společnosti a s tím spojené složitosti multizdrojového financování, jsme hledali někoho, kdo by nám pomohl zajistit přehlednost a hlavně správnost celého procesu. Ve firmě AISIS jsme našli spolehlivého partnera, který si vždy najde čas na zodpovězení dotazů a pomůže s vyřešením. Veškeré dokumenty a podklady jsou vždy včas a precizně…